Mutation?

Seriöst, läs den här artikeln och fundera på vad USA egentligen håller på med. Visst är det bra konstigt hur en människa kan få 8 barn SAMTIDIGT!? Det är ju tametusan som en katt, eller råtta kanske? Det är meningen att människan ska få 1 eller max 2 barn samtidigt, inte 8!

Vad beror då det här på? Det är ju vida kännt hur dålig mat som finns i USA, typ hamburgare och friterad mat. Nu har jag aldrig varit dit, men med de dokumentärer jag sett är det dyrt med nyttig mat. Rätta mig om jag har fel. Är det på grund av maten som gör folket i USA såhär konstiga? Eller beror det på något annat? Hur som helst tycker jag att det är otroligt konstigt i alla fall..

Fundera på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0