haha lite mera nyår

Det tar aldrig slut med bilder från nyår. Nu hittade jag lite på Tinas facecbook (hon som anordnat festen) så det är väl bäst att jag bjuder på dom också!  Även fast jag ser lite småmysko ut, men ni får överleva! Tror förästen att Tina försökt ta bort våra röda ögon. Och det är därför vi fick så konstiga ögon? Eller vad tror ni? För svarta ögon har jag bara när jag är arg, och det är jag ju inte här?



Som ni ser så vet jag inte riktigt vad jag gör. Ville nog mest springa därifrån, och frelle har "hattfrilla" och gör grimage, som vanligt!



Ulven, Melker, Jens och Frelle
Ja jag behöver nog inte kommentera den här bilden mer än så, men dom ser ut som ett litet pojkband, eller hur? haha



Bakom den fina blomman med den fina vasen (?) sitter jag och fredrik, men det kanske ni ser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0