En fika som blev en middag

Idag skulle jag träffa Sara på stan för en fika. Det slutade med att det blev en middag på Starz, jättegott! Och superkul att träffa Sara, det var ju inte igår. Vi pratade lite om vad vi gör nu och lite om våran Londonvistelsei två veckor i 9:an. Haha. Så roligt vi hade då. Jag vill dit igen!

Annars har jag varit med min grupp idag på skolan. Gjort i ordning för redovisningen imorn. Vi kom fram till att vi får ungefär 2 min var att prata imorn. Och det är ju typ ingenting så det känns verkligen superskönt måste jag säga!

Annars var jag på Chokladbutiken och hämtade ut en julklapp jag fått av chefen. Så nu sitter jag och knaprar olika chokladpraliner. SÅ GOTT!

Hur har din dag varit?

Förästen är jag snart tant.. hör ni vad gammalt det låter? Tant Malin..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tant Malin! Världens sötaste tant! :)

2009-01-14 @ 20:14:34
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0