Det nya livet

Jag har varit och tränat ikväll. Ja ni läste rätt, T R Ä N A T! Åh så duktig jag varit, enligt mig själv i alla fall. Body pump körde vi, och jag kommer nog mest troligt inte kunna gå obehindrat på toaletten imorn som jag hade hoppats på. Shit vad man är otränad alltså.. Men det ska bli ändring på den saken. Jag har nog nästan bestämt mig för att lösa kort där nu, och det känns riktigt bra måste jag säga. Det går ju bussar dit direkt från mig och beroende på vilken buss jag åker från skolan stannar den också där. Så det kan inte bli så mkt bättre va?

Ett till plus är ju att jag har en träningskompis, Frida. Och vi har väl nästan kommit fram till att köra seriöst och ladda inför beach 2009.. eller hur?

Nu ska jag slänga mig in i duschen, en tidig morgon väntar med seminarier och bio på kvällen! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Frida

Seriöst, det är bara förnamnet! :)

När kan du nästa gång?

2009-01-22 @ 17:10:46
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0