Söndag, härliga söndag!

Jag har varit på loppis idag igen. Denna gång med Emma och Jossan. Shit vad det är långt mellan gångerna jag träffar de tjejerna men det är alltid lika trevligt när det väl blir av. Nu ska Emma mest troligt bli min träningskompis också? Så det blir om möjligt ännu bättre! King!

Annars så har jag som vanligt kört Fredrik till busstationen och framför mig har jag som vanligt en vecka utan honom. Till helgen är det min tur att åka buss. Det är lycksele marknad och jag ska umgås en massa med Jennie och vi ska ha superkul på hotellet!

Var förästen och körde ett Core-pass ikväll också. Jäklar va jobbigt för magen, men jäklar så roligt. Det ska jag banne mig köra fler gånger. Och skönt att det bara är 30 min. haha. Mer än så skulle jag nog inte orka..

Näe, om jag ska orka med en föreläsning imorn är det bäst att jag försöker krypa till kojs. Konstigt bara att när man ska sova kommer man på 100 olika saker man bara måste göra ist..


Kommentarer
Postat av: mamsen

gjorde du nåt fynd?

2009-02-23 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0