Kvällens aktiviteter

Nu ska jag strax börja göra mig i ordning för kvällen. Jag ska nämligen ut och äta med mina kära arbetskamrater. Efter maten bär det av ner på stan och Lazerdome.. det blir king! Jag tror att det blir utgång för de andra sedan, men jag ska nog hem, pussa fredrik och se på en film. Det låter som en bra lördagkväll va?

Igår var vi förästen och hälsade på Pia, Anthon, Sixten, Sture, Eddie och den hemliga X. Mysig kväll, Pia hade bakat blåbärsmuffins som var superdupergoda och sedan fick vi även en smoothie som efterrätt. Mumms mumms!

näe, mot sminkbordet!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också ha någon hemma som jag kan åka hem och pussa på :( Lär ej åka till Irland för en puss.. Inte förrän om 4 veckor ^^

2009-02-07 @ 16:14:06
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemliga X tycker så mycket om när tant Malin hälsar på! :)

2009-02-09 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0