Jag är med träningkort

Nu har jag äntligen tagit tag i de nyårslöfte jag har haft i några år nu. Jag köpte ett träningkort! Så nu mina vänner är det den nya Malin som är på g. Beach 2009 here I come!

Förra gången jag försökte ta tag i mitt liv och börja träna höll det i 3 veckor, nu har jag tametusan bundit upp mig i ett år så nu får det inte gå över så fort. Frida, du måste hjälpa mig!

Annars så är jag färdig med hemtentan nu, det får bära eller brista. Så den här dagen slutade ganska bra den med. Imorgon är sista dagen med det här momentet pedagogik, och på torsdag startar sociologin. Kan nog bli rätt intressant, men tentan ser jag inte fram emot. Fast å andra sidan är det kanske lite väl tidigt att börja oroa sig för det nu, innan det ens börjat.

Näe, sängen nästa. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0