I Holmsund

Jag sitter nu hos Pia, Anthon, Eddie, Sixten, Sture och lilla x. Jag och Eddie har umgåtts nu sen kl 13 idag och det går hur bra som helst. Vi var ute en sväng, kissade och bajsade. Ja, Eddie kissade och bajsade, jag plockade bara upp efter honom. Det gick i alla fall bra. Nu ska det lilla livet snart få sig lite mat och sen ska vi ut en sväng till.

Det blir nog mysigt det här. Och han har varit supersnäll och låtit mig plugga en massa också. Tror faktiskt jag har gjort mer här än jag skulle ha gjort hemma så det är bra. Jag ska nog försöka få va hundvakt fler gånger! ;)

Näe, om jag ska ta och blöta upp lite mat så att han som ligger och knaprar ben här får sig lite riktig mat ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0