Hundvakt

Idag ska jag vara hundvakt åt lilla Eddie så att hans mamma kan jobba och hans pappa köra skoter. hehe. Jag tror det blir bra, bara han låter mig plugga lite. För det måste jag verkligen. Det har varit alldeles för dåligt med det på sista tiden och det lär jag väl få lida för just innan tentan gissar jag?!

Nästa vecka låter det som vi ska dra ihop ett gäng och äta surströmming. Åh det längtar jag ju självklart efter. Ni vet ju att jag är lite smått galen i rutten fisk. Mumma!

Näe om jag skulle fått i mig lite brunch nu kanske så att jag kan dra till holmsund sen!

Här får ni en bild som jag snodde av Pia..



Låt mig presentera Eddie!

Kommentarer
Postat av: Pia

Mattes lill prins! ;)

2009-02-19 @ 17:10:38
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0