en lång dag..

Det kommer bli en lång dag idag. Ska strax springa till bussen som ska ta mig upp på skolan. Ska träffa min grupp kl 10 och gå igenom frågorna till seminariet vi har kl 13-15. Sedan är det dags för arbete. Egentligen 16-21 men jag ska gå dit direkt jag slutar för det satt en lapp där igår när jag kom som undrade om jag kunde börja tidigare idag, helst 13. Men nej serru det går inte. Smart av chefen att inte ringa och fråga först?! Hur som helst, jag lovade att gå dit så fort som möjligt så jag är väl där kanske 1520 eller nåt, det får duga!

Nu ska jag packa ihop alla grejer och bege mig..

Kommentarer
Postat av: Emma

träna du där på riktigt? det skulle jag lätt kunna göra! har haft kort där tidigare :) jag kanske hakar på, vore king!

2009-02-09 @ 17:39:24
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0