Dålig uppdatering

Nu har det varit otroligt dålig uppdatering. Och jag får väl be om ursäkt för det.

Jag har haft en del att göra och därför inte hunnit med att skriva här. Helgen har varit bra, Duvan Cup i lycksele var det som stod på planeringen och Fredriks lag Ben-oni blev 4:a och det var hur bra som helst! Det var 12 pooler och 4 lag i varje så ni kan ju själva räkna ut hur många lag som var med. Så 4:a var otroligt bra, även fast det blev lite slarvmål så 3:a hade det också kunnat stå. Men men, man kan inte ha turen på sin sida hela tiden. De mötte ju trots allt Vredeskines.. Så ni förstår motståndet?

Nu sitter jag och skriver lite på hemtentan.. Jag tycker det var svårt att få ihop 4 sidor måste jag säga. Jag är uppe i lite drygt 2 nu.. Men det stod max 4 sidor så jag kanske kan nöja mig med 2-3 om jag tycker jag fått med allt då.
Annars ser jag på Damernas Super-G.. HEJJA ANJA OCH JESSICA!



Ikväll blir det träning med Frida, vi får hoppas det inte slutar lika illa som sist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0