Man kan inte alltid vara bäst..

Nä vet ni vad. Jag och Björn skulle se lite film ikväll. Gå igenom någon/några av filmerna ja köpte på Bali. Vi hittade två som vi kunde tänka oss se, båda sög! Vafan.. Jag kan inte rå för att jag köper dåliga filmer, och vi kan heller inte rå för att vi råkar välja att se just dem. Imdb ljög även för oss eftersom de hade fått hyfsade betyg där.

Såå. Vad har vi lärt oss idag som vi även lärde oss förrförra helgen? Jo, Malin ska hålla sig ifrån allt som har med film/bio att göra!

Aja, jag fick ju ha fint sällskap i alla fall. Ska gottgöra Björn med pepparkaksbak nästa vecka. Man måste ju ha bakat pepparkakor innan lucia kom vi fram till. Och förra året var vi ju så duktiga på det där med pepparkakor (dvs, åt alldelens lagom med deg så att det faktiskt blev några stackars pepparkakor gräddade).

Tidigare i eftermiddag var jag och Emma på vattengympa. Så härligt det var. Varmt i vattnet (rehab-bad) och fina duschmössor fick vi ha (av hygieniska skäl). en tant hade med sig en egen, inte snyggt. Det var jag, emma och ett gäng tanter. Men vad gör det? Så nu blir det vattengympa förhoppningsvis minst en gång i veckan. Låter det inte som en alldelens lyyyyysande idé? Får se hur länge det håller bara..

Nu ska jag ta och krypa till kojs tror jag. Imorgonbitti kl 08 kommer Vg-uppgiften ut på vår kursplattform så det gäller att vara uppe med tuppen och börja i tid om man ska få den gjord. Och ser den alldelens för jobbig ut skiter jag i det. Har ju hur som helst klarat kursen redan, men det är klart att ett VG skulle sitta fint i betygsamlingen. ;)

gonatt. stjärnskit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0