JAG KOM IN!

Vill ni veta nåt roligt? Jooo... Jag kom in på en extra kurs jag sökt! Yeees! Digitalt foto och bildhantering heter den. Både jag och Emma hade sökt den, och båda kom in. Så vi har en härligt rolig vårtermin att se fram emot. I alla fall tisdagskvällarna! Det kommer bli hur bra som helst tror jag!

Annars då.. Ja jag är snorig och har ont i huvudet. Halsen har också varit och spökat här i några dagar. Men jag hoppas jag är på bättringsvägen. Ikväll har jag jobbat och som vanligt har jag mkt att klaga på. Men jag tänkte bespara er det. Imorgon ska jag ta sista twinrix-sprutan + att jag ska träffa min grupp för lite grupparbete. Sätta ihop ett rollspel om genus och organisationsförändring på arbetet. Det låter kul va? hah.

Väntar fortfarande på svar om jag klarat vg-uppgiften eller inte. Men det lär nog dröja 2 veckor till skulle jag tro innan det kommer.

Till helgen är det lucialiret, och då blir det fotboll för heeeela slanten. Jag längtar!

Nu måste jag säga gonatt för mina stackars ögon vill inte riktigt hänga med längre. Måste också ta och läsa lite till.. Såå.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0