gammalt blir nytt

Nu är det ju så populärt med dessa tubhalsdukar. Och jag måste säga att det är riktigt snyggt och riktigt enkelt. Hur som helst. Jag letade en på stan idag, utan resultat. Men när jag kom hem kom jag på den smaaarta idén att göra en själv istället. Och det var ju enklare än att köpa en. Såhär gjorde jag:



Ta en gammal halsduk i valfri färg och klipp bort fransarna..



Sy ihop ändarna så att det blir en cirkel..



Hokus pokus så blev det en tubhalsduk!

Kunde inte bli lättare, eller hur? och sedan gillar både miljon och plånkan att gammalt blir nytt!


Kommentarer
Postat av: mamsen

du är fiffig du....:) Kram

2009-12-14 @ 21:41:20
Postat av: Sandra

Smart! :)



Sv: Fast bara nästan va ;) Killen sa att han ska försöka klämma in tapetseringen innan helgen - bara allt hinner torka :)

2009-12-15 @ 10:21:57
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Du är så pysslig du, fint blev de :)

2009-12-15 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0