Den där papakostas..

.. han är inte min vän. Fy ändå. Ligger här i soffan, med boken Organisationer, samhälle och globalisering av Ahrne och Papakostas. Det låter som att jag hade kunnat haft en bättre fredag än så va? Men nu är det sista rycket innan jul. Nästa vecka ska jag jobba två nätter (måndag och tisdag) och sedan ska den här skituppgiften in den 23:e.. Sedan mina vänner är det ju jul. Imorgon ska jag och F inhandla de sista julklapparna. Eller rättare sagt, HAN ska inhandla ALLA sina julklappar. Jag har mina klara sedan 2 månader tillbaka. Det är skillnaden mellan oss!

Hur som helst. Det blir nog bra. Tror dock att F kommer bli helt galen av att gå på stan imorgon pga av det mest troligt kommer vara HUUUUR mkt folk som helst på stan då. Jag menar, det lär väl vara fler än F som ska köpa julklappar? Tur att affärerna har öppet till kl 22.. eller är det tur?

Näe, om man skulle ta och återgå till papakostas och slita lite hår. Fan att lägga en sån här skitbok och skituppgift just innan jul. Jag vill va ledig nu juh!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0