BodaBorg-mästare!

Igår var vi på firmafest med Fredriks jobb. Vi åkte till BodaBorg i Skellefteå, vilket var huuuur kul som helst! Vi var 5 pers i varje lag och jag och Fredrik blev lottade i samma lag och det uppskattades inte av alla eftersom vi faktiskt "hade varit här förut". Visst visst, men bara för att man varit där 2 ggr förut betyder inte det att man kan alla banor. Eller? Snittet låg tydligen på 2 klarade banor/pers av alla som kommer dit. Hur som helst. Vi klarade 11 banor av 14 möjliga vilket var hööögt över snittet. Vi vann självklart och blev bodaborgmästare. Yeeeh! Självklart finns det ju dåliga förlorare som inte klarar av att andra är bättre än dem. Så vi fick höra små kommentarer hela tiden om att vi faktiskt varit där förut. Okej.. Så nästa gång vi åker dit med Fredriks jobb har ju faktiskt ALLA varit där förut. Då ska vi se om de som klarade 3 banor den här gången, slår våra 11 banor. Skulle inte tro det.. Så betydelsen att man varit där 2 ggr är alltså väldigt liten, eller hur? Däremot om det skulle varit så att vi haft årskort eller liknande, då hade de fått klaga. Men nu var det 1 år sedan vi var där sist och säkert 4 år sedan vi var där första gången. Jag blir bara så less på att höra dessa jävla kommentarer från dåliga förlorare.. Det var dessutom 2 nya banor som jag och Fredrik aldrig hade sett, men vi klarade även dem!

Nu skulle jag önska att få gå på gammplatsens julmarknad, men tydligen går inte min önskan i uppfyllelse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0