tänktänktänk

Ibland är det otroligt jobbigt att behöva tänka. Just nu har jag aldelens förmkt som går runt i mitt lilla huvud. Jag vet inte, men det är konstigt ibland att bra saker kan vara så himla dåliga. Och tvärt om..

Jag har varit hos Bea ikväll och surrat. Det var skönt. Jag tror vi på något sätt är på samma nivå. Ibland är det skönt att prata med någon som befinner sig på ungefär samma steg i livet, eller som åtminstonde kanske varit på samma steg som en själv. Hur som helst.. det var bra att få komma till henne en stund. Och goda kakor hade hon bakat också, huslig som hon är. ;)

Nu är det en massa plugg som skall göras, saker som ska fixas till resan, packning.. ska bli så otroligt skönt att få komma bort i drygt 2 månader. SÅ SKÖNT!

Imorn ska jag på picknick med alla i klassen som är i umeå.. eller jag tror och hoppas att de flesta sett Monicas inbjudan och kommer. Tror det kan bli mysigt. Och om det regnar är planen att inta liljansberget och Monicas lägenhet för picknick där ist. hah. Jag tror det kommer bli mys hur som.

Imorn måste jag även fixa mitt internationella körkort för att få köra bil i Australien. Det innebär alltså att jag måste sätta mig i en sån där fotoautomat och le. Damn. Jag gillare inte..


Och på tal om ingenting har jag gjort nåt idag som jag inte gjort på drygt 4,5 år och som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag är sjukt stolt över mig själv, men tänker inte dela med mig av det till er. Nu hoppas vi på en grå fortsättning.

So long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0