snart är sista natten över..

.. och jag ska då hem och krypa ner i sängen. Tänkte dock inte sova allt för länge eftersom det är fint väder. Jag och F ska åka ut till stugan och lägga oss på stranden är det tänkt. Ska bli superhärligt. Jag fick ju inte vara med igår så..

F åker tillbaka till lse ikväll för att jobba en vecka (sista veckan) eftersom han blir arbetslös sedan samtidigt som jag åker ut på mina äventyr. Jag har fortfarande lite beslutsångest om jag ska våga lämna alla blommor hemma dessa dryga två månader i F:s händer eller om jag ska frakta över dem till mamma.. F säger att han klarar att sköta dem, men det återstår att se. Så Anna, du vet vad dina blommor också har att vänta (jag är ju blomvakt i sommar nämligen).

Snart snart snart är klockan snart dags för sista tillsyns- och medicinrundan. Sedan är det så gott som goodbye berghem, hello världen, och framförallt hello sängen!

Ja, jag är trött. Det är därför det blir såna här "roliga" inlägg. Kan inte hjälpa det.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0