säker!

Nu är jag säker, försäkrad och glad. Ringde mitt försäkringsbolag och gjorde ett tillägg på min hemförsäkring för att ha reseförsäkring alla dagar jag blir borta. Det skulle kosta ca 600 kr och då är jag totalförsäkrad och det spelar ingen roll vad jag råkar ut för eller hur jag råkar ut för det. Även om min stackars kamera skulle försvinna ersätts även den. Super! De första 45 dagarna får man gratis genom hemförsäkringen, medan de resterande dagarna går utöver och det är dem som kostar ca 600 kr. Jag tyckte det kändes bra.
 
Jag och Fredrik har varit ute och gjort mkt bra saker idag. Var på returstationen och gjorde en miljötjänst genom att kasta bort en herrans massa kartonger som tagit upp vårat förråd. Sedan åkte vi ut till returbutiken och jag köpte ett silverfat och en till silverljusstake. Sedan åkte vi på BilDahl men hittade ingen bil, och sedan åkte vi på rusta. När vi kom hem igen städade vi hela lägenheten så nu är det rent och fint. Bara golvet som eventuellt skulle behöva torkas, men det får bli en annan dag.

Ikväll kommer lillebror hem så då åker vi till byn, imorgon blir det NOLIA och på fredag har brorsan lovat att äta sushi med mig, jag längtar!

Igårkväll vad jag och F ute och gick en promenad, och här kommer en bild från det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0