resedagboken.se

Jag kommer använda mig av resedagboken under resan för att ladda upp bilder. Så ni som vill hålla koll på mig och se mina bilder, ni kan lämna er mailadress i en kommentar så lägger jag in er. Då får ni ett mail varje gång jag uppdaterar så slipper ni hålla koll själv. Superbra va?

För övrigt kommer vi också använda oss av en gemensam blogg som heter http://ourtour.blogg.se där vi nog kommer uppdatera en del också. Så den kan ni ju också hålla ett öga på om ni vill.

Men som sagt, ge mig era mailar ska jag lägga in er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de närmar sig. Måste nog se till att ta mig till umeå i helgen om vi ska hinna ses =)

2009-08-12 @ 01:17:00
Postat av: Sandra

Men toppen! Jag vill hänga med på resan ;> [email protected]

2009-08-12 @ 09:50:36
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: sandra nyman

tjo!! vad spännande det kommer tt bli! och självklart vill jag följa äventyret härifrån skogen:)

[email protected]

2009-08-12 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0