packpluggväxeldagen

Idag har jag ringt och beställt lite pengar. Jag har också pratat med min faster och berättat när jag anländer till Arlanda. Hon lovade att hämta mig där så det blir underbart bra. Sedan har jag börjat packa lite. Sådant som jag inte kommer att använda innan vi åker. Förstår ni. det är bara 5 dagar kvar! 6 dagar tills det är tenta och 8 dagar till flyget mot Thailand går. Helt underbart!

F har sagt att när jag åker ska han raka av sig allt hår. Jag kommer ju lix slippa se det eftersom det kommer att ha vuxit ut igen på 10 veckor. Jag tycker fortfarande inte han ska göra det men.. Han har också hittat på många andra dumma saker han ska göra när jag är borta. Undrar vad han fått för grillor /gorillor i huvudet?

Jag har också fixat mig ett 16GB minneskort till kameran. haha. Så det kommer bli mycket bilder eftersom jag har ett minneskort på 4gb också med mig. Så ni får hålla koll på resedagboken och på Ourtour.blogg.se

Nu ska jag strax göra honungsmarinerad laxfilé och färskpotatis till middag. Någon som är avis? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo ,jag. Kram

2009-08-17 @ 21:13:44
Postat av: mamsen

Jo, jag. Kram

2009-08-17 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0