Nolia

Tror ni det finns lite grejer på Nolia eller? Jisses ändå. Jag, mamma, pappa, bror och F åkte dit idag iaf. Jag och mamma lämnade ganska snabbt grabbarna och gick våran egen lilla runda (det är lugnast så). Hur som helst, jag fyndade en softshell-jacka som var superfin (och svart of course) och sedan köpte jag lite grejer till ett armband jag ska göra. Så med andra ord bara fynd.

Det börjar närma sig nu. 16 dagar tills jag drar till sthlm, 17 dagar till tentan, 19 dagar till resan. Och ja, jag har börjat få lite resfeber.,Men jag längtar, det kommer bli sååå roligt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorn ska jag med bror på stan och äta sushi. Mumms..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker inte Nolia är så märkvärdigt ändå, samma sak år in och år ut. det bästa är ju mat delen där kanman fynda godsaker :)

2009-08-09 @ 13:01:27
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0