Nervös? Jag?

Jag har fått många frågor på sista tiden om jag är nervös? Ja, jag är nervös för att bli uppäten av en haj, bli uppäten av en krokodil, trampa på en skorpion och självklart tentan. Den är jag nog mest nervös för.. Jag är inte nervös för själva resan, flygresan eller något annat egentligen. Allt känns bara HUR kul som helst. Jag älskar att flyga, och flygit har jag gjort sedan jag var 2 månader gammal (rätta mig mamma!). Jag är också lite orolig för att få svininfluensan eller turistdiarré eftersom det verkar vara lite otäckt. Men annars, näe..

Det ska bli så roligt att lära sig surfa, äta god mat, bada, upptäcka världen, träffa människor och göra allt sånt där som man inte kan göra i sverige. När jag kommer hem är även planen att ha en helt ny garderob och det ska inhandlas i thailand. Jag har ju kommit på att thailand måste vara det ultimata shoppingparadiset för mig. De är korta i thailand och i sverige är ALLA ALLA ALLA jeans för långa för mig. Det bara måste finnas jeans i min längd i Thailand.

Nu ska jag återgå till Privileged på 5:an, sedan åka till vby och hämta F och ringa faster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0