Mitt IKK



Jag har fått mitt IKK och jag skäms fortfarande över kortet så det tänker jag inte visa er. Annars så har packningen kommit igång ordentligt. Men det är ändå svårt att veta vad man ska ta med sig och inte. På alla ställen vi kommer fara till kommer det ju vara rätt varmt, förutom Sydney. Där kan det vara som svensk sommar och ni vet ju hur den brukar vara. hrmm... Och sedan måste vi ju ha hyfsade kläder i sthlm också, för även där kommer det ju vara rätt kallt. Hm.

Idag ska jag plugga, på riktigt. Jag började lite smått igår att titta igenom inlämningsuppgifter och typsvar och får mer och mer tips om hur man ska skriva svaren på tentan. Jag känner att det lugnet jag har inför tentan är oroväckande..

På fredag ska jag hämta mina pengar också.. och sedan måste jag köpa ett myggnät eller liknande. Tänk om det kommer en stor giftspindel i Australien? Inge bra inge bra.

Näe, åter till pluggandet nu. SKÄRPNING!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag skulle kolla det där med nät en gång till...Vi har aldrig släpat omkring på nät för där de behövts har det alltid funnits. Det blir ju annars ganska stor packning. Hör med Sascha är mitt tips.

Ciao!

2009-08-19 @ 10:17:09
URL: http://www,familjenb-n.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0