Imorgon åker jag!

Eftermiddagen och kvällen har enbart handlar om plugg och packning.. Nu hoppas jag att jag fått med mig det viktigaste. Det blev rätt mkt som är "det viktigaste" tyvärr. Men som jag har sagt hela tiden så planerar jag att ha en ny garderob när ja kommer hem. Mycket av det som är med nu kommer slängas under resans gång. Det är en del av planen liksom. 

Imorgon åker jag alltså till stockholm, på söndag är det tenta, på måndag ska vi på grönan och på tisdag går flyget mot Thailand. Vi är framme på onsdag och på torsdag åker vi vidare till Bali. Puh, jag blev trött av att bara skriva det där men jag tror jag har igen att jag jobbat natt i sommar. Dvs, jag har blivit bra på att dryga tid.

Nu måste jag plugga lite mer och trycka in lite till i huvudet. Imorgonkväll tänkte jag få va "ledig" nämligen. Det känns lite som att det som inte gått in nu kommer inte gå in heller. Jag får tro och hoppas på att frågorna är på det som jag känner att jag riktigt KAN. Aja, det ska nog lösa sig. Klarade jag Feken klarar jag ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0