Dagenkvällennattenmorgondagen

Fotbollen idag gick inte riktigt som vi hade hoppats. Första matchen (semifinalen) förlorades med 0-7.. men det var ett riktigt bra norskt lag som de mötte. Det laget vann sedan hela turneringen också. Hur som helst, det blev en match om 3:e pris mot ett stockholmslag men det gick inte heller ända fram. 0-2 blev resultatet men lillebror spelade bara de första 5 minuterna. Han blev skadad i semifinalen, men försökte i alla fall spela 3:e-pris matchen. Trist, men men.. de blev i alla fall 4:a av 19 lag. Inte illa pinkat!

Nu sitter jag i princip och väntar på att få börja jobba. Det värsta jag vet är att inte veta VEM jag ska jobba med innan jag kommer dit, och så är det ikväll eftersom jag har hört rykten om att han jag ska jobba med eventuellt ville ha semester i helgen. Jag vet inte om hela den idén gick igenom så..

Imorgon kommer F hem och det ska bli skönt att slippa vara ensam. Han stannar hela veckan nu på grund av skiftbyte från 3-skift till 5-skift. Så nu kommer han vara ledig 2 hela veckor av 5. Det är superbra för då är han ledig hela veckan innan jag åker. Och (om han får behålla jobbet) är han ledig veckan jag kommer hem också. Kunde inte vara bättre!

Nu är det inte så länge kvar tills jag åker. 20 dagar tills jag åker till sthlm och 23 dagar innan det bär av utomlands!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0