Dagen det inte går att sätta ord på

Jag var och fixade mitt IKK idag. Kom fram till kontoret 12:10 och självklart hade de lunchstängt mellan 12-13.. Det var med andra ord bara för mig att vänta. Jag gick på Jysk, där jag förövrigt fick vara med om att de kom och frågade om jag behövde hjälp. Säg mig någon gång ni varit in på Jysk och någon kommit fram och erbjudit sig hjälpa dig? Det kan ju ha berott på att jag gick och bar min feta plånbok som bara innehåller mynt och kort. Men den ser fet ut. Annars vet jag inte vad som hänt. Hur som helst, efter jysk gick jag på rusta och köpte två dörrmattor till mamma, en påse Riesen (åt mig själv såklart) och en påse bomullspinnar. Tops alltså!

Efter denna lilla tripp blev jag sugen på sushi (DITT fel Anna!), så jag åkte förbi stan och köpte mig lite lunch för att åka hem och släga i mig allt på under 5 min. Jag var döööhungrig. Sedan la jag mig i soffan för att sova en stund, men tji fick jag för telefonen började ringa.

Ikväll var jag och såg på brorsans sista match (eftersom han flyttar på lördag). Det var DM-semifinal mot IFK Umeå. Tyvärr blev det förlust med 3-1, men Vännäs spelade grymt bra. Det är den bästa match jag sett under hela året, seriöst! Och det var lägen på lägen men tyvärr gick inget in. Men det var en bra match ändå som sagt.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, det har varit en bra dag. Jag har fått mycket både sagt och gjort och det känns så bra. Det kanske finns hopp även för mig! (Kanske tills imorn iaf när jag ska börja tentaplugga på allvar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0