4h 30min..

Japp snart går flyget, och jag tror jag har allt under kontroll. Ska än en gång titta över så att alla flygbiljetter är som de ska.

Ska faktiskt bli riktigt kul att hinna vara i sthlm hos faster en sväng också. Det var säkert 3-4 år sedan jag var ner sist och det är helt sjukt. Förut åkte jag ner minst en gång per år, om inte oftare. Jag vet inte riktigt vad det är som gjort att jag inte varit ner nu på länge. Eftersom jag är bra på skylla saker på F så skyller jag även det här. Det är mkt lättare att skylla på nån annan än att inse att man själv är boven.

Nu ska jag strax göra lite mat. Vet inte riktigt vad det ska bli men det löser sig..

Så jag säger väl Hejdå Umeå, vi ses 29 oktober!

Kommentarer
Postat av: mamsen

saknar dej redan....Kram

2009-08-22 @ 21:49:36
Postat av: Emma

ha en fantastisk resa! kommer bli grymt!

2009-08-23 @ 22:33:40
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: AnnaKarin

Ha det jättebra nu! Passa på att ha roligt och vara riktigt oansvariga ;)

2009-08-24 @ 22:05:24
URL: http://marschpannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0