20:35!

Sitter i stockholm nu hos faster. Om några timmar går vårat flyg till Bangkok.. Det börjar kännas i magen, det lovar jag. hehe.
 
På torsdag är vi på plats i Bali, och då kommer väl mer uppdatering!

För er som undrar hur tentan gick så har jag inger svar på det. Helt sinnessjuk tenta faktiskt. 5 timmar och jag hann inte ens gå på toa under de 5 timmarna. Jag lämnade in 3 min innan tiden var ute och jag höll då på spricka. Om 3 veckor får vi svaret och jag vet inte riktigt om jag verkligen vill veta. Men men, vi får hålla tummarna och tro att det gick bra.

Nu ska vi gå på posten och Anna ska posta iväg lite papper hem till Sundsvall..

Nästa gång vi hörs är nog på Bali!

So long..

Förästen, resedagboken alias: maaaline
Kolla där!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ta hand om dig nu vännen! Se upp för dårar och banditer! Love! P

2009-08-25 @ 12:38:17
URL: http://piiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0