2 dagar kvar..

Imorse vaknade jag och hade ont i magen. Tror nervositeten börjar komma, eller så kanske ja kan skylla på att det blev sent igår. Satt till kl 02 och skrev anteckningar, sammanfattningar på olika rättsfall och principer.. Det är en djungel det här, verkligen!

Nu har vi precis ätit en superlunch (nudlar) hah. och ska strax åka till byn. F ska bli med bil och sedan ska vi självklart hälsa på mamma o pappa också. Det blir som sista gången på 2,5 månad jag kommer träffa dem. Det kommer bli jobbigt eftersom jag är van att prata med dem ungefär varje dag och åka dit minst 1-2 ggr i veckan. Nu ska det liksom gå 10 veckor innan vi kan prata på annat än sms och mail..

Igår bokade vi resan från Australien till Phuket. Det blev den 9/10 och då har vi ganska precis 3 veckor kvar i Thailand innan planet flyger till Sverige den 29/10. Det här kommer bli så bra!

Vi har gjort en liten omstrukturering av våra "stopp" i australien också. Vi kommer försöka flyga till Cairns istället och bila ner. Det blev mycket billigare och är mycket smartare än det vi tänkt först. Vi kommer bland annat stanna i Brisbane och Byron Bay.. Tror det kommer bli hur bra som helst. Sedan får vi se hur vi gör men mest troligt flyger vi från Brisbane till sydney för att avnjuta sista veckan i Sydney. Och bilder, ni kommer få se mängder av bilder! Jag kommer nog bara lägga ut nån enstaka här (om jag har tid), annars kommer de finnas på resedagboken! Jag fick ju som sagt ett 16GB minneskort av pappa och med min kamera kan jag ta rätt många bilder med det.. några tusen!  hah. Tro mig, ni kommer få titta er less!

Nu ska jag gå och skriva upp alla flygnummer, kortnummer, försäkringsnummer och annat roligt som jag ska ge till mamma ifall det skulle hända nåt så hon vet var jag är och vad alla nummer är om det skulle bli nåt strul.

Förstår ni, det är bara 2 dagar kvar nu! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oooh, resefeber! :D

2009-08-20 @ 12:38:03
URL: http://yumeko.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh så spännande Malin! Jag är rätt så avundsjuk jag! Skulle också vilja se världen! Nu får jag istället försöka visa Harry världen, det är roligt det med men han är inte så förtjust i värme (hetta, som det varit några (få) dagar i sommar..) Hoppas ni får en härlig resa! Länka gärna till resdagboken åt mig så kan jag följa er där!

2009-08-20 @ 20:25:20
URL: http://linneas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0