YEEEES

Det svaret jag trodde att jag skulle få på måndag kom idag istället. Och det blev p o s i t i v t ! Så nu tänkte jag att jag skulle avslöja vad allt handlar om.

Det är såhär att jag och en klasskompis har sökt en sommarkurs, som vi idag fick veta att vi kom in på. Eftersom vi kom in på denna kan vi i sommar läsa det som vi egentligen ska läsa halva första terminen i höst. Att vi kom in på den här kursen innebär alltså att vi blir lediga från skolstart och 10 veckor framåt. Dessa 10 veckor ska vi ägna åt en resa som kommer pågå i 8 veckor till typ Thailand, Bali, Nya Zeeland, Australien. Exakt hur vi kommer resa är inte bestämt men något av det där iaf. Tror ni det kommer bli dyngkul kanske?

Jag har inte velat berätta nåt innan jag visste om jag tog mig in på sommarkursen eller inte eftersom allt lika gärna kunde skita sig. Men nu har vi kommit in, både Anna och jag. Så i höst bär det av till varmare bräddgrader. Faan vad jag ska jobba och plugga i sommar. Ni kommer nog inte se så mycket av mig har jag en känsla av. haha. Men det kommer bli såååå braaa!

Valborgskvällen kunde inte börja så mycket bättre. YES!


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Åh nice! Jag vill också!

2009-05-03 @ 11:01:56
Postat av: linnéa

Kul tjejen!! Blir lite avis faktiskt !!

2009-05-04 @ 20:28:42
URL: http://linneas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0