Valborg

Nu har jag bestämt vad jag ska göra på valborg. Jag ska åka och grilla hos Pia, Anthon och Eddie. Det kommer bli jättemysigt, det vet jag! Jag har även fått tag på en bil, tar pappas gamla skruttbil som jag egentligen skäms lite över att köra. Men den är röd och en toyota så jag känner mig ju nästan som hemma i den ändå.

Efter middagen får vi väl se vad som riktigt händer. Jag har inte några planer så det får framtiden utvisa. Det kommer bli en bra valborg iaf!

Nu sitter jag i vännäsby och solen skiner. Det är klarblå himmel och jag skulle helst av allt bara vilja sitta på baksidan hela dagen. Men riktigt så fungerar ju inte det här livet. Imorgon är det tenta.. Men jag har en plan (som stickan skulle ha sagt) som jag tror skulle funka rätt bra iaf. Jag menar, "Beskriv din drömorganisation", ingenting kan ju bli fel så länge jag kan motivera att det är min drömorganisation. Eller hur? Så dagen ska bestå i att läsa sig företagsekonomiska begrepp. D e t  b l i r  k i n g.

Jag och mamma ska nog gå en promenad snart, förbi returcentrum. Det var länge sen, tur jag inte har några lösa pengar. Det är ofta man köper nåt när man är där. haha.

Näe, åter till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0