Utgång ikväll!

Jennie kommer ikväll.. eller rättare sagt, hon sitter på bussen redan nu! weii!
Vi ska ut ikväll och det kommer bli sååååå roligt, jag längtar. Det blir fest på ålidhem till en början. Och sen får vi väl se hur vi gör om vi stannar där hela kvällen, åker in på stan eller nåt annat. haha. Men jag tror det kommer bli superkul iaf. Det var länge sen jag va ute nu.

Frelle är sjuk. Har feber. Så han lämnar vi hemma. Fast och andra sidan är det kanske lika bra för han att slippa oss. Vad vet jag?

Näe nu ska jag ta och lägga på masken och sen torka håret innan jag ska hämta jennie på busstation!

Vi ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Jennie

kanske va lika bra att frelle slapp oss, han skulle ha sån dans å flängvärk!

2009-04-20 @ 07:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0