usch

Jag har varit rätt dålig på uppdatera här, men jag får skylla på att det varit mycket med skolan. PM:et lämnades in idag och nu har jag några jobbiga veckor framöver med nervositet och längtan efter betyget. Skiten ska redovisas imorn och vi ska även opponera på en annan grupp, vilket jag försökt förbereda mig för idag. Det har gått sådär måste jag erkänna. Men jag tror vi ror det iland ändå. På torsdag (ja, på valborg) har vi tenta. Riktigt taskigt va?

Idag har jag annars varit duktig att fara och träna med Frida. Det blev bodypump och vi körde slut på oss båda två. Jobbigt var det, svettigt och trångt. Passet var för ovanlighetens skull fullbokat. Det har jag aldrig varit med om förut. Men men.. det var ju kul det med.

Imorn efter redovisningen ska jag och Anna sätta oss och fundera lite kring tentan på torsdag. Slå våra kloka huvuden ihop alltså. Sen åker jag till mamma och pappa. Mamma är ledig onsdag så det blir king.

Det är vad jag sysslar med just nu. Jag återkommer väl när allt det här är över. På fredag alltså. På valborg vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Egentligen skulle jag vilja lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och försvinna från jordens yta. Meen, det funkar ju inte riktigt så i det här livet. Vi ska ha tentafest, men det var jag inte så sugen att fara på. För jag orkar inte med att dricka vin en dag till. Nu låter det som jag gör det jämt. Så är det inte. Men jag va ut i lördags, och jag kände inte riktigt för att fara ut igen. Mamma och pappa åker bort, så dit kan jag inte fly heller. Eventuellt kanske jag kunde joina Pia och hennes karl.. men då ska jag ta mig ut till Holmsund och tillbaka utan bil. Visst, det går bussar dit, men inte hem. Så antingen får jag isf flörta in mig så jag får sova på soffan och ta bussen hem dagen efter, eller så får jag flörta med Pia och se om hon kanske orkar skjutsa hem mig. Jag visste att jag inte skulle ha skickat bilen med Fredrik den här veckan. Det var mitt stora misstag. Så ja, antingen så blir det så. Eller så stannar jag hemma framför tv-n, även fast jag gärna gått och tittat på en riktig majbrasa. Men vi får väl se vad det blir då!
 
Nu ska jag ta och krypa isäng och sluta oroa mig för saker. Natten som var vaknade jag kanske 1 miljon gånger.. Så ska det I N T E bli inatt.

S o v  g o t t !

Kommentarer
Postat av: Helena

Det lät lite ledsamt det där...Ibland är det bra att bara ha sig själv :)

2009-04-28 @ 13:58:15
URL: http://www.familjenb-n.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Men skärp dig nu, klart du ska med på tentafest/valborg.. du är inte 100 år och totalt astråkig ännu väll??

2009-04-28 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0