Middagsgäster

Idag kommer bror och Erica på middag hos oss. Och jag har en del att göra innan dess. Det ska handlas och sedan måste jag lämna igen en bok på stadsbiblioteket vilket jag måste ner på stan i det här regnet och göra. Skit! Jag skulle gjort det igår när jag lix vad där nere. Hur som helst.. På med regnkläderna och upp på cykeln. Jag har förästen blivit riktigt bra på att använda cykeln och benen istället för bilen och bussen. Duktiga jag!

Nu verkar det som att det är ett steg närmare det jag får veta i början av maj. Aaaahhh.. Jag vill veta nuuu! Och planerna inför ett positigt besked är i full gång. JAG LÄNGTAR SÅÅÅ!

Näe, nu ska jag ner på stan och lämna igen boken och sedan ska jag köpa nån fin liten blomma också!

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: F

nu får du berätta. du kan viska de till mig :)

2009-04-09 @ 12:57:10
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0