Långfredag

Fredriks alam brann av kl 06:00 imorse och jag blev förbannad. Han hävdade att han hade stängt av det igår, men uppenbarligen fungerade inte hans tekniska kunskaper just då. Han klev upp och levde om och jag blev ännu mer förbannad. Sen helt plötsligt kom han och la sig igen och sov ungefär en timme till. Men det var allt som behövdes för att vända mitt humör.

Efter uppvaknandet var det lite tvätt som stod på dagordningen. Alla, och jag menar verkligen alla underkläder låg i tvätten. Om jag skulle räkna hur många par trosor som faktiskt låg i tvätten skulle jag nog inse att jag inte tvättat på kanske 1,5 månad eller så. Det är hemskt, jag vet. Men nu gör jag det ju.. Och bättre sent än aldrig, eller hur?

Nu har vi precis ätit lite mat och jag ska ner och slänga i en maskin till.. När vi väntat ut den är det nog dags att dra till byn. Så hejdå umeå, hej vännäsby och nalo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0