Helgen

Då var helgen slut. Sjukt fort har den gått måste jag säga och det blev inget skoterkörande som det var tänkt. Tråkigt, men det var helt enkelt inget skoterväder. Så det får bli en annan gång!

Igår var vi och hälsade på Jimmy, Linnéa och magen. Nu är det inte länge kvar tills det blir en bäbis där, 1 vecka! Spännande, spännande.. Så nästa gång jag kommer och hälsar på där är finns det en bäbis. Oj så roligt!

Ikväll har jag jobbat.. och vi har varit en man kort ikväll så om vi säger såhär. Det har funnits en del att göra.. Men det gick hyfsat ändå. Jag är ju rätt snabb på jobba.. hrm.. haha

Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok och sedan ska jag sova gott. Imorn är det föreläsning 9-12, möte med nollefixarna kl 12, möte med min PM-grupp efter det och sedan ska jag och brorsorna och bli fotade! Spännande!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack! :) den är från ÖB av alla ställen! tänka sej vad man kan hitta där.

2009-04-07 @ 21:13:52
URL: http://harhosmej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0