Deklarationen 2009

Jag har fortfarande inte fått min deklaration. Alla andra verkar ha fått sin utom jag.. Jag måste ju vara minst prioriterad hos skatteverket och det suger. Så nyfiken som jag är gick jag in på min bank och skaffade e-legitimation istället så att jag skulle kunna se min deklaration på internet. Jag loggade in och förväntade mig att som vanligt se ca 3500 i återbäring. Men jag fick istället mitt livs chock.. Jag tänker inte skriva ut några belopp här men vi kan säga att det var BETYDLIGT mer att få tillbaka än vad jag hade räknat mer. Mer än en heltidslön för mig inom vården, FÖRE SKATT till och med. Jag är helt sjukt glad just nu och väntar bara på att deklarationen ska komma i papper också så att jag verkligen kan glädjas åt beskedet. Åh så bra det känns!

Nu ska jag återgå till pluggandet.. hoppas ni haft lika bra dag som jag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

450 kr hade jag visst gjort mig förtjänt utav. jippi....suck

2009-04-01 @ 15:53:10
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0