Att skriva PM

Seriöst, nu är jag helt kocko i bollen. Helt sjukt. Jag och Mariam har suttit sen kl 10 idag med vårat PM som vi ska ha gjort färdigt till på måndag. Resten av gruppen behagade inte dyka upp så 5,5 timme satt vi. Det är fortfarande inte färdigt men har inga stora delar kvar att göra, vilket känns skönt som tusan!

Resten av gruppen ska på söndag sätta sig och förbereda redovisningen. Jag och Mariam ska inte vara med, men det känns som vi gjort vårat idag. Eller hur?

Hur som helst. På måndag ska det lämnas in, på tisdag ska vi redovisa och på torsdag har vi tenta. Jag är trött, och längtar till dess att det är sommarlov.

Fast mest av allt längtar jag till början av maj...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nä jag var sämst men jag kan ju bara bli bättre :)

2009-04-27 @ 20:18:51
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0