Kantarelldagen



Idag har jag och David varit i svampskogen och plockat kantareller. Guud va skönt det var att vara ute i skogen och bara gå, andas frisk luft och såklart leta kantarellerna. Och som ni ser hittade jag rätt många. Det tog ett bra tag att rensa måste jag erkänna. Och nu har jag 4 brickor med svamp som ska torka. Enklaste sättet att förvara svampen. Perfekt!

Nu sitter jag framför tv-n och ser på filmen "Uptown girls". Hoppas jag somnar snart också. Imorgon börjar skolan på riktigt. Men jag längtar!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-08 @ 16:47:08
Postat av: Fridaf

usch svamp ser verkligen inge gott ut :p

2008-09-08 @ 16:47:36
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0