Ikväll ska jag göra något..

..jag inte gjort på vääääääldigt länge. JAG SKA SPELA EN FOTBOLLSMATCH!
aah, shit. Jag har knappt rört en boll på hmm.. 4 år. Och jag har inte tränat någon form av konditionsträning på ungefär lika länge om vi bortser från mitt försök till att börja springa i våras. Det lyckades jag hålla i ca 1 vecka. Men den veckan var jag ju duktig..

Annars har dagen varit bra. Först redovisning på morgonen och sen drog vi ner på stan ett gäng.
Jag har satt ett nytt mål med mitt liv, och det är att lära mig äta sushi. Mina kära klasskamrater åt, och det såg ju ändå hyfsat gott ut? Ah, ja måste lära mig det iaf!

nu ska jag försöka få i mig lite mat å sen bär det av. Jag berättar nog imorgon om träningsvärken. Imorn ska jag förästen till en klasskompis och äta vofflor och skriva en pjäs som vi ska spela upp på galan på lördag..

Ses!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas det går bra på matchen!

Men du en pjäs, de var inte illa. kommer du verkligen tordas de? ;)

2008-09-16 @ 20:45:05
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: David

Meeeen att du inte sa till så jag kunde komma och titta på :P

2008-09-16 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0