första dagen

ojojoj, dagen började med att vi skulle ha upprop (trodde vi). Och det absolut första alla fick göra var att ställa sig upp och berätta om sig själv. Jaha tänkte jag, KUL? Vi är ju BARA 80 pers i klassen. Så det fick vi göra. Ingen mjukstart här inte. Det var bara det att efter alla var klar (vilket tog sin lilla tid som ni kanske förstår..) så fick vi veta att det var en del av nollningen och att det riktiga uppropet skulle vara först kl 10. ha ha ha.. (?) Men lite kul var det, för en del faddrar satt bland oss och spelade med, gjorde konstiga saker osv. Hur som helst var det kul.

Sedan, efter det riktiga uppropet åt vi lunch i grupper med faddrar. Rätt bra och vi fick lite info om allt som komma skall på nollningsschemat. Det låter som vi kommer få en del att göra. Och på onsdag när vi ska ut å cykla en massa, DÅ ska det regna.
Aja, nu har jag lite brådis. om 30 min ska jag vara uppe på universitetet igen. Vi ska leka. haha. Det låter kul va? Men jag kör ikv, då har jag en anledning att inte dricka. Det får jag göra imorn ist på t-shirtfesten.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0