en kväll på Olles

Alltså vilken kväll. Det var länge sen jag hade så roligt en hel utekväll måste jag säga.

Vi började förfesten hos en fadder på ålidhem med diverse lekar och andra roligheter. Charader bland annat, vilket vi var urbäst på. Klarade alla hur fort som helst. Kul var det!

Sen drog vi ner på stan, på Olearys, vilket var helt bäst. Vi hade bokat in oss på typ 150 pers. Och jag tror fan vi va det också. Det var personalvetare överallt. Men roligt hade vi! Jag träffade även en massa annat folk jag känner sen tidigare. Riktigt roligt.

Sen gick jag och Alexandra hem. Hon "bor" också här på teg så det blev perfekt. Jag kom hem hel iaf!



Och den bilden får summera kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0