Dagen

Idag har vi gått igenom de 3 första momenten på de första 15 hp. Det låter riktigt intressant faktiskt och jag längtar efter att få börja läsa lite. Det känns kul. Dock är jag lite ovan att sitta stilla så mkt, så jag är ofta trött och hungrig. Jäklar, de är inte direkt nån bantning de här med skola. Man är ju hungrig heeela tiden.
Så idag när jag vaknat efter min eftermiddagslur stekte jag vitlöksmarinerad fläskkotlett, ugnsstekta grönsaker och kantarellsås (av egenplockade kantareller). Lyx va? Men jag var så sugen på det att jag inte kunde låta bli. Och riktigt gott blev det. Så nu har jag 2 matlådor här också till imorn kanske.

Annars har det inte hänt så mycket här hemma idag faktiskt. Städningen ligger fortfarande på is. Däremot har jag varit duktig att diska 2 dagar i rad. Sug på den ni!

Nu ska jag se Idol. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0