Spelkväll utan spel

ikväll har jag varit upp på Liljansberget för att ha spelkväll med några klasskompisar som liksom jag inte orkade supa skallen av sig och dra på corona (vilket förövrigt är det tråkigaste man kan göra). Så vi bestämde oss för att ha en spelkväll istället. Jag bakade en kladdkaka och körde upp.

Det har varit en mkt lugn och skön kväll. Vi var 9 st som såg idol, snackade skit, åt min kladdkaka, och bara umgicks. Förstår ni vad roligt man kan ha utan alkohol ibland? Va?

Imorn däremot kan det bli fest. Om jag inte bara åker förbi och säger hej i mitt vanliga nyktra tillstånd. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Men vi får se. Jag bestämmer mig imorn när jag ska upp till Anna och plugga lite. Vi bestämde oss för att dra ihop några och gå igenom lite av det vi gjort de senaste 3 veckorna för att underlätta till tentan den 4 november.

Näe, jag tror jag ska ta och göra en tidig fredagkväll, det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0