Söndag, riktig söndag

Ja va tusan, nu är det söndag igen. Ännu en vecka och jag måste säga att jag ogillar söndagar.
Vivi från jobbet ringde just och frågade om jag kunde jobba inatt, och visst kan jag det. Jag är ju "ledig" imorn, eller egentligen inte men jag kan ju göra lite inatt ist. Ska jobba med stickan så det går nog bra.

Annars så har frelle nyss farit, och jag sitter som vanligt här i min ensamhet och funderar på vad jag ska hitta på den kommande veckan/veckorna.. Fast nu är det ju inte så svårt att lista ut vad det blir. Plugg, plugg och plugg. Åker nog upp på skolan imornkväll tror jag och läser en massa. Det blir halvlite gjort här hemma eftersom man har så mkt annat "roligt" man kan göra. Jag menar, till och  med diska är ju roligare. Kan bli riktigt rent här hemma nu om jag har tur.
Det är ju faktiskt någon undersökning som visar att det är aldrig så rent i studentkorridorerna som under tentaperioden. haha. Och jag tror det stämmer, faktiskt!

Just nu önskar jag att tiden antingen kunde spolas fram, eller tillbaka.. och då menar jag inte bara timmen vi ställde om inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0