Prinsen och Jag

Jag har just suttit och sett filmen "Prinsen och jag" som gick på 3:an.
Varför slutar alltid filmer så att jag ligger och grinar för mig själv i soffan? Är det något speciellt kvinno/tjej/tantsyndrom (jag vet inte riktigt vilken kategori jag hör till) man föds med? Visst är det bra konstigt iaf?

Jag har bland annat två  filmer jag bara inte kan se utan att det blir som idag.
The notebook får ju ingen människa i världen ha missat, helt sjuuukt bra film och jag är dökär i Noah (förlåt Fredrik).
Sedan har vi PS I Love you, också underbart bra.

När vi lix är inne på filmer kan jag ju säga att filmen The Ruins var rätt läskig men bra. Den kan ni se om ni vill bli lite rädda. 1408 är också ett alternativ i skräckserien. Det har blivit mycket skräckfilmer i sommar av någon anledning. Jag har nog jobbat förmkt, det hänger nog på det. Det är så härligt att jobba natt och se skräckfilmer, snacka om att man kan bota sin mörkrädsla (om man har/hade någon dvs).

Sen har vi ju de riktiga malinfilmerna, och med malinfilmer menar jag såklart filmer som alla Bring it on-filmerna, Meangirls, Tonårsliv osv.. Ni förstår genren va?

Nu ska jag nog krypa ner i sängen innan jag blir sugen på att slå på en film och vara dötrött imorn till föreläsningen kl 8.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0