Plugglördag

Att plugga en lördag kanske låter tråkigt och dötrist, men det kan också vara alldelens alldelens underbart.
Jag har suttit med några kompisar hela dagen typ och gått igenom en del inför tentan. Hur skönt som helst känns det!

Sen nu ikväll for jag till byn och åt surströmming med mamma. Pappa var nämligen i Kramfors, John i Österrike och Per som vanligt i Gällivare. Så för att det inte skulle stå Malin-Umeå på mig så for jag hit. Guuud va gott alltså, med kladdkaka till efterrätt som jag bakat. Kunde inte bli så mkt bättre faktiskt..

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka köra hem ikv, eller om jag ska vänta tills imorn. Men det återstår och se. Jag gillar ju min säng rätt mkt. Och sen skulle det behövas städas och diskas och allt annat tråkigt hemma imorn innan jag ska jobba kl 16. Men men, vi får som sagt se!

Gonatt, eller kanske inte riktigt än, men jag säger det nu så glömmer jag inte iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0