Pappa, tack!

Oj vilken natt. Hur lugnt som helst fram till kl 5 så helvetet brakade lös. Jag höll på somna typ hela natten och jobbigast var det mellan 3-5. Sen när dagpersonalen äntligen behagade dyka upp hade jag självklart missat den första bussen. När jag då satt och väntade (och frös) på den andra bussen som skulle gå 20 min senare såg jag en bekant bil komma rullandes. Det var pappa! (tack gode gud nu tror jag verkligen att du finns). Han kunde inte komma mer lägligt.. Så jag fick skjuts hem och nu är jag så trött att jag ser mer i kors än jag gör i vanliga fall.

Ha en bra dag allihop, nu ska jag be till han där uppe att han håller koll på att mina grannar inte smäller så mkt i dörrarna idag så att jag får sova.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0