Pannkakor och prommenader

Jag ska göra pannkakor nu, eller rättare sagt plättar eftersom jag tycker det är så roligt att göra (eller inte). Vi fick rätt mkt gjort på väldigt kort tid idag på skolan. Det var bra och jag sitter och kollar igenom det i skrivande stund. Sen ska jag ut på en prommis med carro, kan inte komma mer lägligt. Hon tentapluggar också så en prommis för att rensa skallen kan nog vara bra för oss båda tror jag.

Imorn åker jag till mamma och pappa och sen kommer jag aldrig hem igen. Nä jag skojar bara. Men ska bli skönt att sitta och plugga där. Då finns det inte lika mkt jag kan komma på att göra som är så "viktigt". Förutom att springa på returcentrum och fynda då. För det är något jag är bra på, riktigt bra!

Näe, mot plättarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0